יציבות והכנות קונסטרוקטיביות

מידות גובה:

המשמעות של בחירת גובה המחיצות גבוהה מאוד בבואנו לתכנן את חלוקת החלל לחדרים מבחינת יציבות וחוזק מערכת המחיצות, יכולת הנחתת ה DB (דציבלים) ובאופן ישיר מכך גם ההשפעה על המחירים.

כלל אצבע שאנחנו באור הזכוכית ממליצים בנוגע לבחירת גובה המחיצות הוא – עד גובה 260 ס"מ אנחנו נשתמש בזכוכיות טריפלקס 5+5 ובדלת בשלושה צירי צד (דלת רצפה תקרה FTC), מעל גובה 260 ס"מ מומלץ לעבוד עם זכוכיות טריפלקס 6+6 בכדי לחזק את יציבות המערכת ובדלת מעל גובה של 280 ס"מ נשתמש בארבעה צירי צד (דלת רצפה תקרה FTC), עובי זכוכית הדלת יהיה 10 מ"מ בשתי האפשרויות בכדי לא להכביד על צירי הדלת .

חיזוקים בסינר הגבס בשביל הקמת מחיצות זכוכית:

בכדי להרכיב מחיצות זכוכית ודלתות על קונסטרוקצית גבס במשרד ושנוכל לקחת אחריות על איכות העבודה אנו באור הזכוכית דורשים מלקוחותינו לחבר עצים בתוך מסלולי הגבס בסינר ובתקרה אליהם מחיצות הזכוכית יתחברו כך שישמשו עוגן לברגים שאיתם אנו מחברים את פרופילי האלומיניום שלנו, מקובל לחבר עצים מסוג 50/50 מ"מ ו20/50 (לאטה).

קונסטרוקציית ברזל+עץ פנימית לתקרה אקוסטית:

במידה ואנחנו נדרשים להרכיב מחיצה לאורך תקרה אקוסטית קיימת אנו בונים קונסטרוקצית ברזל + עץ כך שאת פרופילי האלומיניום אנו מחברים לקונסטרוקציה שבנינו בחלקה הפנימי של התקרה האקוסטית וע"י כך מבטיחים את יציבות המערכת.

חשוב לציין שבד"כ במצב שכזה יכולת הבידוד האקוסטי עלולה להיפגע מפני שהחלל העליון פתוח ואין ביכולתינו לבנות סינר גבס שיענה על דרישות בידוד אקוסטי במצב שכזה.

קונסטרוקציית ברזל כהכנה לדלתות הזזה זכוכית:

מערכות דלתות ההזזה – Smooth של אור הזכוכית הינן מערכות תלויות ועליהן לשאת את משקל דלתות הזכוכית בתנועה לאורך שנים ולכן עלינו לבחון את הנושא ולייצר הכנות תואמות מראש, לדוגמה במידה ולא ניתן לעבוד ישירות על תקרת הבטון אנו מקימים קונסטרוקצית R.H.S מברזל שמאוחר יותר תחופה בהתאם ואת מסילת מערכת ההזזה אנו מחברים אליה.

עוד מאמרים

בשלבי הקמת הפרוייקט

ויטרינות ודלתות זכוכית בפרוייקט "אגמים"

במתחם מגורים חדש, בקצה העיר, אשקלון נפתח מרכז קניות חדש בו התבקשנו לבצע עבודות זכוכית בסגנון מינימליסטי allglass. גייסנו את שירותי הקונסטרוקטור, גלעד אורן, האלוף לבניית תוכנית שתעמוד בתקן הישראלי יחד עם דרישת מנהל הפרוייקט לפתחי ענק. הפרוייקט בוצע עם זכוכיות 10 מ"מ וסנפירי ריצפה- תיקרה בהתאם לנדרש בתקינה בשלבי הקמת הפרוייקט בשלבי הקמת הפרוייקט

לקרוא עוד