דלתות Office אקוסטיות

משתלבות בהתאמה למחיצות הזכוכית – ניתן לשלב את הדלתות רצפה תקרה FTC –וניתן לייצר דלתות נמוכות יותר מהתקרה עם יחידת זכוכית קושרת מעליהן.

הדלתות מורכבות על גבי משקוף אלומיניום אשר מתחבר ליחידות הזכוכית, משקוף Office – פרופיל המשקוף בנוי להכיל את הזכוכיות הקבועות מצידי הדלת ומעל (אם יש צורך) וכנף הדלת יושבת בתוכו, רוחב הפרופיל 50 מ"מ, המשקוף קבוע ומכיל אטמי גומי ניאופרן בקו הטריקה של כנף הדלת ליצירת בידוד אקוסטי.

דלתות זכוכית אקוסטיות Office Classic

כנף הדלת אשר נפתחת הינה זכוכית בעובי 10 מ"מ מחוסמת עם גימור ליטוש יהלום בקצוות, מורכבת על גבי צירי צד / צירים עליון תחתון, וכוללת מנעול עם ידית מנוף ולשונית נעילה.

דלת זכוכית אקוסטית עם מסגור עדין Office Framed

כנף הדלת אשר נפתחת הינה זכוכית בעובי 10 מ"מ מחוסמת עם גימור של מסגור עדין של פרופילי אלומיניום 20 מ"מ, מורכבת על גבי צירי צד / צירים עליון תחתון, וכוללת מנעול עם ידית מנוף ולשונית נעילה.

דלת אלומיניום אקוסטית Office Alum

כנף הדלת אשר נפתחת מורכבת מזכוכית מזוגגת בתוך מסגרת אלומיניום בעובי 40 מ"מ, מורכבת על גבי צירי צד, וכוללת מנעול עם ידית מנוף ולשונית נעילה.

דלת אלומיניום אטומה Office Sealed

כנף הדלת בגימור פח צבועה בגוון לפי בחירה בעובי 40 מ"מ, מורכבת על גבי צירי צד, וכוללת מנעול עם ידית מנוף ולשונית נעילה.

דלת זכוכית אקוסטית עם משקוף צר – Office Light

משקוף צר ברוחב 26 מ"מ שהמבנה שלו שטוח ומותאם להרכבה על משטחים ישרים (גליף). במידה וקיים פתח שאינו מזכוכית, משקוף ה Office מקטין את הפתח ב100 מ"מ (ויותר), לכן אנו משתמשים במשקוף ה Office Light-, כך אנו מקטינים את פתח הדלת רק ב52 מ"מ.