מחיצות ודלתות זכוכית רצפה תקרה

מחיצות ודלתות זכוכית רצפה תקרה

סגירת חדרי זכוכית ומתחמים בעיצוב נקי ושקוף ככל האפשר ע"י מחיצות העשויות זכוכיות 10 מ"מ מחוסמות או טריפלקס. בסגנון העיצוב אול-גלאס קיים מגוון אינסופי של אפשרויות פרזול ליצירה בזכוכית החל צירים וגלגלים בעיצובים שונים וכלי במנגנוני סגירה ונעילה המבוססים על בוכנות ומערכות חשמליות.

עיצוב מחיצות זכוכית בסגנון אול גלאס הוא מהיוקרתיים ביותר ומשדר איכות ורמה גבוהה. אנו באור הזכוכית עוסקים בהרכבות זכוכית בתחום באופן ממוקד כעשור ודואגים מידי יום להיות מהמובילים בענף ע"י הדרכות פנימיות ולמידה של כל מוצר חדש שנכנס לשוק.

מחיצות ודלתות זכוכית - גלריית תמונות

מחיצות ודלתות זכוכית עגולות

שקופית קודמת
שקופית הבאה

מחיצת זכוכית עגולות , סגירה ופתיחה של דלת הזכוכית

מחיצות זכוכית - רצפה תקרה - מודולריות אול-גלאס

בעיצוב האול-גלאס העיקר הוא לקבל מראה כמה שיותר נקי מפרזולים ומתכות, אנו באור הזכוכית פועלים מתוך שתי נקודות חשיבה עיקריות: האחת בטיחות ועל כן אנו מתכננים הרכבה על גבי פרופילי אלומיניום במידות המותאמות למידות הפתחים והשניה מתוך הרצון לייצר עיצוב בעל מראה כמה שיותר נקי מפרזולים ואלומיניום.
ניתן לראות הרכבות בהם רואים את פרופילי האלומיניום וניתן לרות עבודות בהם השקענו את פרופילי האלומיניום בתוך חריצים בקירות וברצפה כך מתקבל מראה נקי ומרשים מאוד.

דלתות הזזה אול-גלאס

דלתות הזזה מזכוכית 10 מ"מ מחוסמת מורכבות על גבי מסילה תלויה או צינור נירוסטה.
בד"כ הבחירה להרכיב דלת הזזה מזכוכית היא מתוך מטרה שהתנועה  של הדלת לא תיקח חלק מחלל החדר.

קיימות אפשרויות רבות של פרזולים בנושא דלתות ההזזה ואנו בוחנים בשלב הראשון את העמידה ביכולת הטכנית לעומת המשקל והבסיס עליו אנו רוצים להרכיב, מכאן קיים מגוון רחב של עיצובים אם מדובר במסילות אשר מכילות את חלקו העליון של הזכוכית הכולל את הגלגלים וכך מקבלים מראה נקי ללא פרזולים נקרא גם מנגנון סמוי או לעומת זאת גלגלים אשר מחוברים לזכוכית באמצעות מנטים מנירוסטה והדלת נעה על גבי צינור נירוסטה ועוד אפשרויות של מוצרים מעוצבים.

דלתות הזזה גלגלים על גבי צינור נירוסטה

דלתות זכוכית 10 מ"מ מחוסמת תלויות באמצעות מחברי מנטים מעוצבים מנירוסטה על גבי צינור נירוסטה, ניתן לחבר על גבי זכוכיות וניתן ישירות על הקיר

דלתות הזזה עם מסילה גלוי ונסתר

דלתות זכוכית 10 מ"מ מחוסמת תלויות באמצאות אביזרי גלגלים שמתחברים לזכוכית על גבי מסילת אלומיניום מותאמת, קיימות אפשרויות של מסילה שמכילה את האביזרים וכך מקבלים מראה נקי וגם אקוסטיקה טובה, מנגנון סמוי / נסתר, וקיימת אפשרות שבה רואים את האביזרים, מנגנון גלוי.

דלתות ציר אול-גלאס

דלתות ציר עם מחזיר שמן - משאבת רצפה

דלתות זכוכית 10/8 מ"מ מורכבות בעזרת צירים עליון ותחתון על גבי מנגנון מחזיר שמן אשר מבצע את פעולת הטריקה של הדלת בקצב אחיד ומדוייק, המנגנון הסטנדרטי עוצר את הדלת בפתיחה מלאה של 90 מעלות אך קיימות אפשרויות נוספות.
דלתות ציר עם משאבת רצפה הם לרוב המומלצות ביותר מפני שנותנות מענה שמותאם לכל הדרישות, קיימים מנגנוני מחזיר שמן שונים כמו מחזיר שמן עליון או ציר תחתון של דלת שמכיל בתוכו את הבוכנה (דלתות קטנות).

דלתות ציר עם מיסב רצפה - צירי פרימה

אפשרות נוספת להרכבת דלתות ציר היא על גבי מיסב רצפה או באמצעות צירי פרימה, מנגנונים אלו לא מבצעים טריקה מסודרת ומתאימים לדלתות שלא נדרשות להיות בתנועה מתמיד.

הרכבת מחיצות זכוכית- הצצה לפרוייקט המלא

הרכבת מחיצות ודלתות מודולריות אקוסטיות בכל חדרי המשרד
מחיצות זכוכית

הרכבת מחיצות ודלתות Mediseen eHealth Ltd

Mediseen eHealth Ltdהרכבת מחיצות ודלתות מודולריות אקוסטיות בכל חדרי המשרד.את דלתות הכניסה למשרד הרכבנו בסגנון אול-גלאס כאשר צבענו את כל הפרזולים בשחור. הרכבת מחיצות ודלתות

קרא עוד »
אור הזכוכית מבצעים עבודות זכוכית במשרדי בנק דיסקונט
מחיצות זכוכית

מחיצות זכוכית למשרד בנק דיסקונט

בודקים את השטח, לוקחים מידות עבודות הכנה למחיצות הזכוכית מחיצות זכוכית מחוסמת, מורכבת על גבי פרופיל u אלומיניום בגוון טבעי מחיצות זכוכית פותחות ומגדילות את

קרא עוד »