מקלחונים

מקלחונים

מגוון אפשרויות למקלחונים בעבודת יד ובהתאמה אישית.
הצוות המקצועי של אור הזכוכית עומד לרשותכם כדי שנוכל יחד להביא את אומנות הזכוכית שלנו לחדר האמבטיה שלכם.

החל מ- קביעת כיוון פתיחת הדלתות, מידת הדלתות ואם להתאים דלתות הזזה או דלת ציר
אלו אלמנטים משמעותיים ביותר בתכנון המקלחון ומאוחר יותר בהנאה מהשימוש בו.
מרגע שנקבע כיצד יורכב המקלחון נכנס פן עיצובי רחב היקף של סוגי זכוכיות, אפשרויות של התזות חול, הדפסות קרמיות ועוד…

כעוד חלק מתפיסת העולם שלנו (הרצון לעשות ללקוח את מה שהייתי עושה לעצמי) ערכנו בדיקת מעבדה על מוצרי פרזול למקלחון אשר בה התמקדנו בעיקר בעמידות הציפויים לאורך השנים. אנו מבטיחים שאנו משתמשים במוצרים המובילים בשוק הישראלי.

מה ההבדל בין סוגי המקלחונים?

מקלחוני הזכוכית מוגדרים לפי אופן הסגירה של המקלחת ומערכת הפרזול הקיימת במקלחון, ב"אור הזכוכית" שפירא מאיר ושולה 'שבירו' ניתן להתרשם מעבודות הזכוכית במקלחונים כמו מקלחון ציר פינתי עשוי מזכוכית 8 מ"מ מחוסמת, מקלחון מסוג זה ניתן לפתיחה החוצה ופנימה כך שהוא מאפשר לחסוך מקום בחדר המקלחת, הצירים צירי זכוכית – זכוכית 180 מעלות אשר משמשים לדלתות והזוויות 90 מעלות אשר משמשות להחזקת קבוע הזכוכית המחוסמת עשויים מחומר אשר נקרא פליז (אותו החומר המשמש בייצור ברזים ומוצרי מקלחת איכותיים) בציפוי ניקל כפול כך שהם עמידים בתנאים הרטובים שבמקלחת לאורך שנים.

מאיזה זכוכית עשוי המקלחון?

ב"אור הזכוכית"  ניתן להרכיב מקלחונים ממגוון סוגי זכוכיות:
זכוכית צ'ינצ'ילה
זכוכית גרניט
זכוכית שקופה
זכוכית מאסטר קרה
זכוכית מסוג אסיד
זכוכית מט - התזת חול
השוואה בין אסיד (מימין) למט – התזת חול משמאל
זכוכית מסוג פפיתה
זכוכית מסוג פפיתה
שקופית קודמת
שקופית הבאה

מקלחון מזכוכית מחוסמת

מקלחונים נוספים שניתן להזמין אצלנו הם מקלחוני זכוכית מזכוכית מחוסמת כאשר צד אחד קבוע וצד שני מחולק לקבוע זכוכית מחוסם ולדלת זכוכית מחוסמת או שמה המקלחון מזכוכית צד אחד קבוע הינו בעל דלת זכוכית אחת גדולה מחוברת לקיר המקלחון בעזרת צירי קיר זכוכית עשויים מפליז בציפוי ניקל כפול, ניתן גם להקים מקלחון זכוכית מחוסם שמהווה חזית וסוגר חלק מחדר המקלחת, מקלחון שכזה מותאם גם לאמבטיון, בכדי ליצור מקלחון זכוכית מחוסמת פינתי או מקלחוני זכוכית צד אחד קבוע או מקלחונים חזיתיים מזכוכית אנו נשתמש באותם המוצרים למעט השינויים הנדרשים כך ש הפרזול הנדרש הינו פרזול פליז בציפוי ניקל כפול (ישנן מוצרים נלווים מנירוסטה) והזכוכיות לרוב הן זכוכיות 8 מ"מ מחוסמות.

ההמלצה שלנו - מקלחוני הזזה מזכוכית

בתחום המקלחונים מזכוכית אנו ממליצים על מקלחוני הזזה מזכוכית, מקלחון פינתי הזזה מזכוכית מחוסמת הוא מוצר מאוד נח למשתמש. ניתן ליצור מפתח גדול ופשוט למקלחת בעזרת דלתות הזזה מזכוכית.
ניתן להתרשם ממקלחון זכוכית הזזה מזכוכית מחוסמת חזיתי אשר סוגר פתח בקו ישר 180 מעלות, מקלחון הזזה בעל שתי דלתות זכוכית מחוסמות או מקלחון הזזה בעל דלת זכוכית אחת, פרזול המקלחון בדומה למקלחוני הציר מבוסס על גלגלי פליז בציפוי ניקל כפול ומוט צינור נירוסטה עליו מתחלקים גלגלי המקלחון

אטימות המקלחון

את דלתות זכוכית המקלחון אנו  אוטמים בעזרת מגבי סיליקון בדפנות הזכוכית המחוסמת / סיקורית כך שאנו מונעים חדירה של מים בחיבורים בדלתות המקלחון מזכוכית מחוסמת, בנוסף את חלקי המקלחון הקבועים אנו מדביקים בעזרת דבק סיליקון נטרלי בכדי למנוע עובש והשחרה של ההדבקה.
ישנם מקרים בהם תידרש הוספה של סף רצפה בחלקו התחתון של מקלחון הזכוכית בנוסף למגב התחתון בכדי ליצור אטימות מלאה, סף הרצפה שבו אנו משתמשים ב"אור הזכוכית" שפירא מאיר ושולה 'שבירו' באור הזכוכית עשויי מפרספקס בגוון שקוף או לחלופין מאלומיניום הוא מאד עדין ודק בעובי 8 מילימטר ואינו פוגע בפן העיצובי של מקלחוני הזכוכית המחוסמת.
זכוכית מחוסמת, זכוכית מחוסמת היא זכוכית אשר עברה תהליך של חישול ע"י חמום הזכוכית במצב הרגיל שלה עד לכ 600 מעלות ואז ברגע אחד קירור מידי לטמפרטורת החדר כך שהחישול מקנה לזכוכית תכונות של חוזק, הזכוכית המחוסמת חזקה פי 5 מזכוכית רגילה, ובטיחות, במידה וזכוכית המחוסמת נשברת היא מתנפצת לרסיסים קטנים ונמנעת פציעה רצינית לאנשים בסביבת השברים.
ב "אור הזכוכית" שפירא מאיר ושולה 'שבירו' אנו משתמשים בייצור המקלחונים אך ורק בזכוכיות מחוסמות אשר עומדות בתו התקן הישראלי 938 חלק 3 כך אנו להבטיח לכם מקלחונים מזכוכית מחוסמת חזקה ובטוחה.

המילה האחרונה בטכנולוגיה

ציפוי ננו, טכנולוגיית הננו המפותחת הביאה אלינו פתרון לשמירה על איכות המקלחון לאורך שנים ובמיוחד איכות ניקיון הזכוכיות המחוסמות של המקלחונים.
הננומטר הוא אלפית של מיליונית של מטר (10-9 מטר). לצורך השוואה, עובי אופייני של שערת אדם הוא 100 אלף ננומטרים. בעזרת ציפוי הננו אנו מחליקים את שטח הפנים של הזכוכית ברמה שבא המים אשר נוגעים בזכוכיות המקלחון מחליקים ממנה ומשאירים את המשטח יבש ברמה של 80% יותר מזכוכית אשר לא עברה תהליך של ציפוי ננו כך כאשר הטיפות אשר עומדות על משטח הזכוכית המחוסם הן מתייבשות ומשאירות סימנים של אבנית ועל זכוכית שעברה תהליך של ציפוי ננו 80% מהטיפות לא נשאר על הזכוכית מלכתחילה, מעבר לזאת קל יותר לנקות את הזכוכית המחוסמת שעברה תהליך של ציפוי ננו מפני שהמשטח שלה חלק יותר.
בכל הנוגע לציפוי הננו ישנן שתי דרכים לצפות את הזכוכית: האחת (יקרה) ציפוי ננו בתנור כך שהציפוי עמיד לכל אורך חיי הזכוכית, השנייה (זולה) ציפוי ננו שנעשה ע"י מריחה של חומר הציפוי במפעלינו ב"אור הזכוכית" שפירא מאיר ושולה 'שבירו' הציפוי ננו אשר נעשה על ידינו עמיד לשישה חודשים וניתן לחידוש בכל תקופה. ישנן פתרונות נוספים כמו חומר ניקוי של שמשות של רכב שמונע אדים, נעשה שימוש בטכנולוגיית הננו וכדומה.

מדפי זכוכית למקלחונים

אנו מייצרים עוד מגוון מוצרים שיכולים להתאים למקלחת הבית או לכל עיצובי הבית בזכוכית מוצרי זכוכית כגון מדפי זכוכית מחוסמת ולא מחוסמת, ארון זכוכית פתיחת ציר, ארונות זכוכית הזזה, חיפוי דמוי שיש מזכוכית מחוסמת בעובי 15 מ"מ או בעובי 12 מ"מ ועוד מגוון מוצרים שונים לפי דרישת הלקוח.